29 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı'nda LOVE'dayız!

Yılbaşı gecesi 
LOVE Dance Point'e 
ücretsiz giriş hakkı 
ister misin?

Yılbaşı gecesi LOVE Dance Point'te harika bir eğlence olacak! DJ Barış Caymaz çalacağı şarkılarla geceyi ateşleyecek. Oryantal Bianca ve gogo boylar ritmi arttıracak ve saatler gece 12'yi vurduğunda LOVE'da eğlence doruk noktasına ulaşacak!

Bu gecede sen de bir arkadaşınla LOVE'a ücretsiz giriş hakkı kazanabilirsin! Yapman gereken tek şey 2014'ten ne beklediğini ve e-mail adresini yorum bölümüne ya da seker-oglan@yandex.com adresine yazman!

Şimdiden iyi eğlenceler, mutlu yıllar!


4 yorum:

  1. Aslında 2014 ten en büyük beklentimiz Dünya için olmalı... Mesela sınırların olmadığı koca bir ülkede yaşamalıyız...
    Baktık ki bu çok ütopik, o zaman Türkiye için bir beklentimiz olmalı...
    Artık bunca yılın ardından sevgilimle tamda bu coğrafya evlenebilmeliyim (yasalarda eşitlik, evlilik-velayet hakkı,...)
    Hııım...
    bu, 2014 için çok mümkün değil diyenler için,
    artık son bir beklentim olabilir...
    ne klişedir ki, evet; SAĞLIK.
    2014 ten de en büyük beklentim sağlık.
    diğerleri için beklentiye ihtiyacım olmadığını biliyorum
    özgürlük, aşk, para, kariyer, ... zaten ben istediğim kadar benimdir,
    inandığım mücade ettiğim sürece 2014 te beklentilerim gerçekleşir;)


    www.styleandphotograph.blogspot.com


    e.berkbilginer@gmail.com
    ekrem...

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıldan tek istediğim AŞK!
    Emre
    Emrednk@yandex.com

    YanıtlaSil
  3. 2014'ten beklentim bol bol kolileşmek :)

    Hakan
    mysterykan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler Ekrem!
    31 Aralık gecesi bir arkadaşınla birlikte LOVE Dance Point'e ücretsiz olarak girebilirsin!
    Detayları mail olarak gönderdim sana!

    YanıtlaSil