15 Temmuz 2014 Salı

Limbo Consept: Türkiye'nin ilk ve tek LGBTİ mağazası

Türkiye'nin ilk ve tek LGBTİ mağazası Limbo Consept, yakın bir süre önce İstiklal Caddesi üzerinde bulunan Aznavur Pasajı içerisinde açıldı.

Rengarenk bir sürü ürüne buradan ulaşmak artık mümkün.

Onur Yürüşü öncesi Ayı Sözlük yazarlarıyla birlikte Limbo Concept'i ziyaret ettik. Sağ olsunlar bizi güleryüzle karşıladılar ve yürüyüşte yeri göğü inletmemiz için birer düdük armağan ettiler. Mağazada en çok dikkatimi çeken şey yandaki yazı oldu. Limbo Concept'te kırmızı etiketli ürünlerden aldığınızda, ödediğiniz ücretin bir bölümü HIV/AIDS alanında çalışan derneklere aktarılıyor. Böyle bir sosyal sorumluluk kampanyası yaptıkları için yürekten kutlamak gerek.

İç çamaşırları, çantalar, kupalar, muglar, bayraklar, ev aksesuarları, bileklikler, rozetler Limbo Concept'in ürün yelpazesinden sadece bir kaç örnek.

İstanbul dışında olanlar ya da kendini gay bir mağzaya girmeye hazır hissetmeyen bireyler de unutulmamış. Bu ürünleri internet siteleri üzerinden satın alabiliyorsunuz.


İstiklal Caddesi No: 212
Aznavur Pasajı Alt kat No:11
0 (212) 243 45 99

6 yorum:

  1. ay ben hiç detaylı bakmamıştım o dükkana. Düdükleri de armağan ettiklerini farketmemiştim :( HAHAHA

    YanıtlaSil
  2. Hetero zihniyet yakında orayı da savaş olanına çevirir . Yağmacı zihniyeti istemiyoruz :I

    YanıtlaSil
  3. Bir lezbiyen olarak bu beni sevindirdi. Siz iyi insalar iyi ki varsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Bir lezbiyen olarak bu beni sevindirdi. Siz iyi insalar iyi ki varsiniz.

    YanıtlaSil