1 Ekim 2014 Çarşamba

Bayramda "AŞK"a Geliyoruz!


LOVE DANCE POINT

Havaların soğuk gitmesi, bayramın 2 gününün hafta sonuna denk gelmesi pek çok kişinin şehir dışı planlar yapmasına mani oldu.

Her fırsatta bir yere kaçma planları yapan ben bile gidemiyorum bu bayram bir yere.

Madem İstanbul'dayız bayramda o halde eğlenmek, coşmak gerek!

Bayramda 4 gece boyunca LOVE Dance Point kapılarını bizler için açıyor!

2000'li yılların başında Ankara yıllarımdan tanıdığım DJ KAN ve DJ BARIŞ CAYMAZ DJ kabininde gecenin temposunu belirleyecek!

Ayrıca çılgın gogo ve drag queen  şovlar da eğlenceyi fişekleyecek.

Hep yalnız geziyorum diye bana kızan okurlarım
Bu bayram sizleri UNUTMADIM!!!

3-4-5-6 Ekim geceleri birer okurumu birer arkadaşları (kim bilir belki de sevgilileri) ile LOVE Dance Point'e gönderiyorum. Hem de her gece için ayrı bir çifti!

Yapman gereken şey blog'un iletişim bölümünden ya da seker-oglan@yandex.com adresinden bana ulaşarak hangi akşam gitmek istediğini bana bildirmen! Mesajında sana ulaşacağım bir e-posta adresini ve adını yazmayı unutma!

LOVE DANCE POINT

2 yorum:

  1. Yaaaaaaa ama ama ama ama!! Ama ben de yazardım, ben de gelirdim ama ama ama ben gidiyorum yine Berlin'e yaaa :((

    Ben bu kampanyadan bir tane de Kasım veya hatta Aralık ayında yapılmasını talep ediyorum!! :/

    YanıtlaSil
  2. Berlin ha...
    Temmuz'da oradaydım.
    Avrupa'nın en renkli gay yaşamına sahip şehri Berlin bence!
    Der Boiler'e gitmeden dönme ;)

    Ayrıca...
    Sen yeter ki iste...
    Gideriz ne zaman istersen eğlenmeye :))))

    YanıtlaSil