5 Kasım 2014 Çarşamba

ELYSION CLUB AÇILIYOR

LGBTİ bireylere ayrımcılık yapmadan kapılarını açan yeni bir mekan daha açılıyor: Elysion Club!

ELYSION  GAY CLUB
7 ve 8 Kasım tarihlerinde yapılacak partilerde açılışa özel olarak girişlerde ücret alınmayacak.

Çeşitli şovlar ve DJ performansları ile ELYSION CLUB ziyaretçilerine keyifli ve bir o kadar da çılgın bir parti vaad ediyor.

ELYSION CLUB, bir gay club değil ancak LGBTİ bireylere de ayrımcılık yapmadan hizmet etme politikası sergiliyor. Bu duruş için gönülden tebrik ediyorum.

Denemekte fayda var derim.
Şimdiden iyi eğlenceler!

ADRES:
Hüseyin Ağa Mahallesi
Küçükbayram Sokak
No:7 Beyoğlu/İSTANBUL

HARİTA
NASIL GİDERİM?

3 yorum:

  1. Ay transları da alacaklar mı klasik sorum? Ahahahahaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletmecisi ben değilim şeker ;O)
      Bak, afişin altında "iletişim" için telefon numarası var.
      Ara, sor :-*

      Sil
    2. Aaaa hiç öyle bişey yapar mıyım ben :O Ay ben üşenirim. Hem biliyorsun muhatap olursam ben neler olur :) seni hınzır, biliyon tabi dayanamam carlarım gene :D traaaansfobbiikllleeerrr ehehehe

      Sil