29 Nisan 2014 Salı

LOVE Dance Point 14 Yaşında!


Yıllardan 2003 aylardan Mayıs'tı sanırım ilk kez LOVE'a gidişim. O yıllar Ankara'da yaşadığımdan mıdır bilmem büyülenmiştim.

Antik Mısır motifleri vardı duvarlarda...
Firavun heykelleri kolonlarda...
Konsepte uygun giyinmiş garsonlar...
Her şey son derece profesyoneldi.
Ankara'nın kendine özgü kırsal gay eğlence yaşantısından sonra Avrupai bir mekanda doyasıya eğlenmiştim, dün gibi hatırımda.

Yıllar geçti... Ben büyüdüm koca adam oldum -yok lan o kadar da değil :) - LOVE hep genç kaldı. Geçen yıllarda değişen tek şey adı oldu: LOVE DANCE POINT

2 Mayıs Cuma günü 13 koca yılı geride bırakıp 14. yaşına giriyor. Sürprizlerle dolu bu gecede saat sınırlaması olmadan sabaha dek giriş ücreti alınmayacak, benden söylemesi!

LOVE Dance Point Nerede?
HARİTA

Daha Büyük Görüntüle
Cumhuriyet Caddesi 349/1 Harbiye, İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder